Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatizovaná tvorba testů ze středoškolské fyziky
Krásný, Kamil ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací systému pro automatizovanou tvorbu testů ze středoškolské fyziky, který bude nasazen do reálného provozu. Úkolem aplikace je poskytnout učitelům prostředí pro tvorbu a tisk testů a jejich následné testování studenty. Systém je realizován pomocí webových technologií HTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScript.
Interaktivní výuka pro U3V
Vavřínek, Aleš ; Kunovský, Jiří (oponent) ; Sehnalová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je určena pro Univerzitu třetího věku při VUT v Brně (U3V). Zejména pro její studenty, kterými jsou osoby staršího věku, kteří se chtějí i po překročení určité věkové hranice nadále vzdělávat a jít s dobou. Tato práce byla vytvořena pomocí jazyků HTML, CSS, PHP, JavaScript s použitím databáze MySQL.
Zátěžové testy v prostředí LAMP (linux/apache/mysql/php)
Král, Tomáš ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zátěžových testů systému LAMP. Jsou v ní vysvětleny principy testování a popsány základní metodiky a programy pro provádění zátěžových testů.
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.
Srovnání implementačních strategií DFA
Balgar, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce podrobně popisuje výběr metod pro uložení automatu na FPGA a následnou implementaci. Byly vybrány metody bit-split, compress metoda a hashovací tabulka. Dále jsou zde porovnávány jednotlivé paměti, které automaty v reprezentaci jednotlivých metod zaberou. Jsou zde prováděny různé testy s velkou škálou vzorků. Z výsledků jsou zde pak zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod, ale hlavně je zde obsaženo rozhodnutí, která metoda je nejvýhodnější pro uložení automatu na FPGA.
Vybrané parametry kondiční připravenosti mladých elitních hráčů fotbalu
Bláža, Lukáš ; Zahálka, František (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Vybrané parametry kondiční připravenosti mladých elitních hráčů fotbalu Cíle: Hlavní cíl této diplomové práce je zjištění vybraných parametrů kondiční připravenosti mladých elitních hráčů fotbalu. Dalším cílem je popsat terénní motorické testy zaměřené na rychlost, obratnost, vytrvalost aj. Ve výsledné části deskriptivně popíšeme výsledky absolvované testové baterie a blíže budeme analyzovat rychlostní schopnosti a jednotlivé indikátory pomocí motorických terénních testů. Metody: V této práci jsme použili metodu terénních testů, která je specifická pro fotbal. Vybraný soubor se skládal z elitních hráčů fotbalu do 16 let, kteří byli v reprezentačním výběru. Testovaný soubor absolvoval měření při reprezentačním srazu v kryté hale s umělým povrchem, protože umělá tráva nám zajišťuje standardní podmínky. Mimo jiné jsme zjišťovali rychlostní schopnosti jednotlivých hráčů, poté jsme výsledky statisticky a pomocí počítačových programů zpracovali a vyhodnotili. Výsledky: Zjistili jsme, že naše testovaná skupina má velice dobré kondiční parametry a dle výsledků tvoří homogenní soubor. Detailněji jsme analyzovali výkony hráčů v motorických testech rychlostních schopností. Zde jsme zjistili například jednotlivé rychlosti, kterých hráči během běhu dosahují, jak stoupá jejich křivka zrychlení, či kde na...
Testování aplikačního rozhraní na platformě Smart City
Kovalski, Martin ; John, Petr (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Do prostředí internetu věcí je zapojeno velké množství senzorů, které produkují množství dat. Tato data je potřeba zpracovávat a zobrazovat uživatelům. K tomuto účelu vznikají různí klienti (webové nebo mobilní aplikace). Aby se data k těmto klientům dostala, jsou k tomu potřeba právě aplikační rozhraní. Cílem této práce je otestovat existující aplikační rozhraní typu REST umožňující přenos dat z cloudu ke klientským aplikacím a poskytnout vývojářům koncových bodů tohoto API nástroj, pomocí kterého budou moci i v budoucnu testovat nově vznikající koncové body. Pro tento účel byla vytvořená aplikace, které usnadňuje správu a tvorbu testů. Tyto testy jsou potom spouštěny pomocí testovacího frameworku Codeception. Výsledná aplikace umožňuje testovat REST API, které má vytvořenou OpenAPI specifikaci a které používá ke svém provozu PostgreSQL databázi.
Efekt individuálního tréninku techniky speciálního bruslení a dovedností brankáře na rychlost provedení shuffle, T-push a slide v mládežnických kategoriích
Hedbávný, Vojtěch ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Autor: Vojtěch Hedbávný Název: Efekt individuálního tréninku techniky speciálního bruslení a dovedností brankáře na rychlost provedení shuffle, T-push a slide v mládežnických kategorií Cíl: Cílem této bakalářské práce je otestovat brankáře ledního hokeje v rychlosti přesunů T- push, shuffle a slide za pomoci vytvoření testové baterie a tréninkového programu a následně porovnat jejich výsledky v rozmezí dvou měsíců. Dalším cílem je zjistit, zda má věk brankáře vliv na míru změny času v testu. Metody: Výzkum byl proveden testováním devatenácti brankářů ledního hokeje ve věkovém rozmezí osmi až devatenácti let. Celý experiment byl dlouhý devět týdnů v závodním období. Na začátku prvního týdne proběhlo vstupní testování a na konci posledního týdne proběhlo výstupní testování. Devět týdnů mezi testováním probíhala tréninková stimulace. K získání dat byl využit empirický kvantitativní výzkum ve formě měření testů. Pro porovnání výsledků v jednotlivých testech a znázornění vztahu věku k míře změny času v testu, jsem využil tabulku, spearmanův korelační koeficient a krabicový graf programu Microsoft Excel. Výsledky: U všech sledovaných brankářů došlo ke zlepšení. U kategorie mladší školní věk bylo prokázáno výrazné zlepšení ve většině testech. Velké, konkrétně relativní zlepšení, bylo prokázáno také v...
Porovnání plavecké výuky v České republice a ve vybraných státech Evropy,
Hošek, Martin ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout informace o rozdílech v plavecké výuce mezi Českou republikou a Spojeným královstvím Velké Británie a Severního Irska, Norskem a Švédskem s využitím dostupných zdrojů a ankety. Práce se zaměřuje na srovnání programů plavecké výuky hlavně a základních školách zkoumaných zemí včetně stupňů výuky a diagnostiky plavecké úrovně. Dále se práce věnuje zkoumání rozdílů v metodice a didaktice výuky plavání, nejen na školách, ale také v plaveckých klubech. Práce také poskytuje informace o povinném vzdělání učitelů, trenérů a instruktorů plavání ve zkoumaných zemích. Doufám, že práce bude užitečná pro učitele a trenéry při plaveckých trénincích. KLÍČOVÁ SLOVA výuka, plavecká výuka, žáci, plavecké způsoby, osnovy výuky, plavecké dovednosti, studenti,
Výběrové řízení na učitele odborných předmětů
Kocina, Roman ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Výběrové řízení na učitele odborných předmětů AUTOR: Mgr. Roman Kocina KATEDRA (ÚSTAV) Pedagogická fakulta Karlovy univerzity v Praze VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Irena Lhotková, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem bakalářské práce je popsání postupu výběrového řízení na pozici učitele odborných předmětů a pohled na tuto problematiku středních škol v Ústeckém kraji. V teoretické části je popsán doporučený postup provádění výběrového řízení doplněný návrhem inzerátu, osobního dotazníku a návrhu otázek k pohovoru. Je zde rozebrána problematika desatera výběrového řízení, získávání uchazečů za využití různých zdrojů oslovení, předvýběru a použití osobního pohovoru, testů a předvedení práce jako metody výběru z uchazečů. V praktické části byl proveden výzkum u středních škol Ústeckého kraje v oblasti výběrového řízení. Na základě získaných poznatků došlo ke zmapování situace a vyhodnocení jejich výsledků a upozornění na problematické oblasti ve vypisovaných řízeních. KLÍČOVÁ SLOVA: Výběr, učitel, školství, pohovor, testy, inzerát

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.